Συχνές Ερωτήσεις
Σχετικά με εμάς
Τι είναι το www.24hr.gr;

Το www.24hr.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα του φυσικού καταστήματος 24hrStores που βρίσκεται στην οδό Αγίας Σοφίας 49, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, και λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο από το 2008. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ιδιοκτησίας της Κυριακίδου Μαρία με αριθμό ΓΕΜΗ 41301406000. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας στην ενότητα του e-shop Επικοινωνία.

Γιατί να παραγγείλω Online τα καθημερινά ψώνια;

Με την Online παραγγελία, κερδίζετε χρόνο και χρήμα. Χρόνο, διότι η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι εύκολη και απλή με αποτέλεσμα σε 10 το πολύ λεπτά, να έχετε καταχωρήσει ηλεκτρονικά την παραγγελία σας. Από την άλλη, κερδίζετε χρήματα, διότι με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα έχετε πρόσβαση σε ειδικές τιμές προϊόντων και προσφορές με αποτέλεσμα να ψωνίζετε τα καθημερινά σας ψώνια σε τιμές χαμηλότερες και από γνωστές αλυσίδες super market. Από την άλλη, ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε για την παράδοσή της τηλεφωνικά λίγο πριν αναχωρήσει από το κατάστημά μας. Έτσι θα έχετε περισσότερο χρόνο αλλά και χρήματα για εσάς και την οικογένειά σας.

Γιατί τα προϊόντα του e-shop, αν και επώνυμα είναι σε τόσο χαμηλή τιμή;

Η υλοποίηση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είχε ως στόχο την αυτοματοποίηση διαδικασιών ώστε να κρατάμε χαμηλά το λειτουργικό κόστος. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να προσφέρουμε χαμηλές τιμές σε επώνυμα προϊόντα είτε σε τρόφιμα είτε σε απορρυπαντικά και σε συνδυασμό με την υπηρεσία Delivery mini market να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.

Όροι/Κανόνες λειτουργίας
Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδετε την παραγγελία μου;

Η υπηρεσία Delivery mini market παρέχεται καθημερινά από τις 12 το μεσημέρι έως τις 12 τα μεσάνυχτα όλες τις ημέρες του χρόνου. Εξαίρεση του παραπάνω κανόνα είναι εάν υπάρχουν ειδικές συνθήκες περιορισμού των μετακινήσεων των οχημάτων στην πόλη (όπως για παράδειγμα σε παρελάσεις - περίοδος της Δ.Ε.Θ.) όταν και καθίσταται από δύσκολη έως αδύνατη για κάποιες ώρες η μετακίνηση στην πόλη ή όταν για άλλους τεχνικούς ή μη λόγους δεν θα λειτουργεί το ηλεκτρονικό ή και το φυσικό μας κατάστημα. Κατά τις παραπάνω όμως περιόδους θα υπάρχουν ενημερώσεις για την παροχή της υπηρεσίας στην επίσημη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος στο Facebook στην παρακάτω διιεύθυνση: Facebook.com/24hr.gr

Τι κάνω εάν θέλω να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης;

Εάν θέλήσετε να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης αφού ολοκληρώσατε την παραγγελία, θα πρέπει καλέσετε στο 2310.22.89.89 αναφέροντας πάντα τον Αριθμό Παραγγελίας.

Υπάρχει κάποιο ποσό ελάχιστης παραγγελίας για να πραγματοποιήσω μία παραγγελία;

Όχι! Μπορούμε να παραδώσουμε παραγγελία ακόμη και ενός σεντ! Απλά για παραγγελίες έως 12,00€ υπάρχει κόστος αποστολής 2,50€. Όλες οι παραγγελίες άνω των 12,00€ αποστέλλονται δωρεάν*. Απλά οι προσφερόμενες τιμές και ο προγραμματισμός που μπορείτε να κάνετε στις αγορές σας, σας προσφέρουν την δυνατότητα να προγραμματίσετε τις καθημερινές, εβδομαδιαίες ή μηνιαίες αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

 

*εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για μεταπώληση των προϊόντων σας. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Οι πολύ χαμηλές τιμές μας οφείλονται στις εμπορικές συμφωνίες που έχουμε συνάψει με προμηθευτές μας. Εάν είστε επαγγελματίας και ενδιαφέρεστε για την προμήθεια των προϊόντων μας σε τιμές χονδρικής, ελάτε σε επικοινωνία στο email: b2b@24hr.gr δίνοντάς μας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και για ποια προϊόντα μας σας ενδιαφέρουν ώστε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Χαρακτηριστικά του eshop
Τι είναι οι Λίστες μου;

Όταν κάποιος κάνει εγγραφή στο eshop τότε στην ενότητα Ο λογαριασμός μου, υπάρχει το υπομενού ¨Οι λίστες μου¨. Σε αυτή την ενότητα μπορεί το κάθε μέλος να δημιουργεί λίστες προϊόντων με σκοπό να προσθέτει το σύνολο των προϊόντων μίας λίστας στο καλάθι με ένα κλικ. Έτσι τα καθημερινά σας ψώνια γίνονται ακόμη πιο απλά όταν ένα μέλος δημιουργεί και χρησιμοποιεί την ενότητα "Οι λίστες μου". Το κάθε μέλος μπορεί να δημιουργήσει απεριόριστες λίστες και να τις ονομάσει όπως ο ίδιος επιθυμεί. πχ λίστα "Τρόφιμα εβδομάδας", στην οποία λίστα θα έχει τα τρόφιμα τα οποία χρησιμοποιεί κάθε εβδομάδα ώστε με ένα κλικ να προστίθονται όλα τα προϊόντα της λίστας με ένα κλικ. Το μέλος έπειτα από την προσθήκη της λίστας στο καλάθι έχει την δυνατότητα να αλλάξει την ποσότητα των προϊόντων από την λίστα μέσα στο καλάθι αγορών ή και να διαγράψει προϊόν από το καλάθι. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να προσφέρουμε έξυπνες λύσεις στους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος με σκοπό την ολοκλήρωση των παραγγελιών με λίγα μόλις κλικ.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στο www.24hr.gr. Τι κάνω;

Εάν για κάποιο λόγο, ξεχάσατε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης στο www.24hr.gr τότε θα πρέπει να επισκεφθείτε το link σύνδεσης στον λογαριασμό σας στο κατάστημά μας και εκεί θα πατήσετε τον σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό μου". Κατόπιν το αυτοματοποιημένο σύστημα θα ξεκινήσει αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την επαναφορά του κωδικού σας με σκοπό την αντικατάσταση του παλιού κωδικού με κάποιον νέο της επιλογής σας.

Που μπορώ να δω παλιές μου παραγγελίες;

Εάν επιθυμείτε να δείτε παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο παρελθόν, μπορείτε να το κάνετε εφόσον είστε εγγεγραμμένο μέλος, κάνοντας είσοδο στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το email και τον κωδικό σας και πατώντας στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου". Εκεί θα επιλέξετε την εντότητα "Οι παραγγελίες μου" και θα δείτε με χρονική σειρά τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει.

Ένα προϊόν δεν έχει φωτογραφία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο;

Ένα προϊόν μπορεί να μη διαθέτει φωτογραφία, αλλά μπορεί να είναι διαθέσιμο. Ο πιο πιθανός λόγος που συμβαίνει αυτό είναι διότι δεν μας είχε σταλεί αξιόλογη φωτογραφία από τον προμηθευτή. Αυτό όμως είναι κάτι το οποίο φροντίζουμε να διορθώσουμε, οπότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκευθείτε σύντομα ξανά το προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Διαδικασία Εγγραφής και αγοράς ως μέλος
Τι χρειάζεται για να κάνω εγγραφή;

Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ένα λογαριασμό email και να δηλώσετε και τον προσωπικό σας κωδικό. Εναλλακτικά μπορείτε να εισέλθετε με τον λογαριασμό που ήδη πιθανό να έχετε, είτε στο Facebook, είτε στη Google.

Δυσκολεύομαι να κάνω εγγραφή/αγορά, μπορείτε να με βοηθήσετε;

Ασφαλώς και θα σας βοηθήσουμε καλώντας στο 2310.22.89.89 και αναφέροντας το πρόβλημά σας, από τις 10.00 το πρωί έως τις 17.00 το απόγευμα.

Εάν κάνω εγγραφή μπορώ να κάνω και παραγγελία;

Για να ολοκληρώσετε μία παραγγελία θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει το προφίλ σας (το οποίο περιλαμβάνει τα στοιχεία σας και την διεύθυνση παράδοσης) το οποίο μπορείτε να ενημερώσετε πατώντας εδώ. Αφού αποθηκεύσετε το προφίλ σας, τότε θα μπορείτε να ολοκληρώσετε οποιαδήποτε παραγγελία. Η διαδικασία για την αποθήκευση του προφίλ σας, υπάρχει ως προϋπόθεση ώστε να μπορούμε να γνωρίζουμε που θα παραδόσουμε την παραγγελία και αυτή η διαδικασία θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί μία φορά, εκτός και αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να αλλάξετε τα στοιχεία του παραλήπτη της παραγγελίας.

Υπάρχουν προνόμια για εμένα που επιθυμώ να κάνω εγγραφή στο www.24hr.gr ;

Ασφαλώς και υπάρχουν. Όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα με την τιμή Μέλους αλλά και όλα τα προϊόντα που είναι προσφορά στην τιμή προσφοράς. Επίσης σε κάθε σας αγορά ανάλογα με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει συγκεντρώνετε πόντους τους οποίους μπορείτε να παρακολουθείτε μέσα από τον λογαριασμό σας ή πατώντας εδώ. Τους πόντους αυτούς μπορείτε να τους εξαργυρώσετε και να αγοράσετε προϊόντα δίχως κάποιο επιπλέον κόστος. Επίσης τα εγγεγραμμένα μέλη αποκλειστικά  συμμετέχουν σε διαγωνισμούς που θα διοργανώνει το www.24hr.gr. Νέες και πολλές προσφορές θα σας περιμένουν σε κάθε σας επίσκεψη!

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις τρέχουσες προσφορές από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Ένας τρόπος είναι με την εγγραφή σας στο ενημερωτικό newsletter.

Η εγγραφή στο ενημερωτικό μας newsletter είναι εύκολη και απλή. Εισάγετε το email σας στο ανάλογο πεδίο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και πατάτε το κουμπί “Εγγραφή”. Εάν θέλετε να διακόψετε την αποστολή ενημερωτικών newsletter μπορείτε να κάνετε το ίδιο επιλέγοντας το κουμπί διαγραφή.

Ένας δεύτερος τρόπος είναι με την αποστολή ειδικών προσφορών με SMS αποκλειστικά στους εγγεγραμμένους πελάτες μας, πάντα με σεβασμό στην μη ενόχλησή σας από πολλαπλά διαφημιστικά μηνύματα.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Το κατάστημά μας προσφέρει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής για να επιλέξετε αυτόν που σας εξυπηρετεί. Μπορείτε να πληρώσετε με:

  1. Προπληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς είτε σε φυσικό τραπεζικό κατάστημα, είτε μέσω e-banking.
  2. Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε POS (ασύρματο μηχάνημα αποδοχής καρτών) κατά την παραλαβή της παραγγελίας.
  3. Με αντικαταβολή με την παράδοση. (Προσοχή η επιλογή της αντικαταβολής με την παράδοση ισχύει αποκλειστικά για παραδόσεις εντός της Θεσσαλονίκης από την εταιρεία μας.)
  4. Με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα.
  5. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας ως αιτιολογικό κατάθεσης:
    1. Τράπεζα Eurobank 
      Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0060.05.0200527576
      Αριθμός Λογαριασμού IBAN: GR5602600600000050200527576
      Δικαιούχος Κυριακίδου Μαρία του Δημητρίου
  6. Με credits εξαργυρώνοντας πόντους αγορών.
Τι είναι τα credits με τα οποία μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Τα credits είναι ουσιαστικά χρήματα στο ψηφιακό πορτοφόλι του ηλεκτρονικού καταστήματος. Credits μπορεί να πιστώσει στον λογαριασμό του κάποιος με μετρητά στο κατάστημα ή να εξαργυρώσει πόντους σε credits πατώντας εδώ. Πιστώνοντας credits κερδίζετε εξτρά πόντους τη στιγμή της αγοράς των credits. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα credits θα βρείτε εδώ.

Μπορώ να εκδόσω τιμολόγιο για τις αγορές μου;

Ασφαλώς και μπορείτε. Θα πρέπει να συμπληρώσετε στο προφίλ σας τα εξτρά πεδία που αφορούν τα “Στοιχεία Τιμολόγησης” πατώντας εδώ. Ακολούθως κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς θα πρέπει να επιλέξετε μεταξύ απόδειξης λιανικής ή έκδοσης τιμολογίου. Εσείς θα πρέπει να επιλέξετε το δεύτερο και την έκδοση τιμολογίου.

Προσοχή! Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αντιλαμβανόμενοι το δύσκολο επιχειρηματικό κλίμα προσφέρουμε εξτρά έκπτωση στις τιμές μέλους για πολλά από τα προϊόντα μας, για την έκδοση τιμολογίου. Αυτό είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα για να επιλέγετε το www.24hr.gr για τις αγορές σας.

Μπορώ να επισκεφτώ το κατάστημά σας;

Ασφαλώς και μπορείτε. Το κατάστημά μας είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο όλο το έτος. Εξαιρούνται ημέρες που ανακοινώνοντας έγκαιρα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή στην σελίδα στο Facebook. Το κατάστημα θα το βρείτε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στην οδό Αγίας Σοφίας 49 (στην συμβολή της οδού Φιλίππου) και μπορείτε να το δείτε στο Google Maps πατώντας εδώ. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Με ποιον τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη σελίδα μας πατώντας εδώ. Εναλλακτικά με απλό ταχυδρομείο στα παρακάτω στοιχεία:

24hrStores

Κυριακίδου Μαρία

Αγίας Σοφίας 49

Τ.Κ. 54631

Θεσσαλονίκη

τηλ: 2310.22.89.89 

Με email στο: info@24hrstores.gr

 

Τηλεφωνικά στο: 2310.22.89.89

 

Μέσω της σελίδας μας στο Facebook: www.facebook.com/24hrstores.gr  

Πως μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Εάν αναζητείτε συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας την μηχανή αναζήτησης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εισάγοντας τον τίτλο του προϊόντος ή τον αριθμό bardcode του προϊόντός εάν τον γνωρίζετε. Εάν δεν σας βγάζει κάποιο αποτέλεσμα τότε ή θα πρέπει να αλλάξετε τον όρο της αναζήτησης ή το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Εάν δεν βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε και θα θέλατε να το βρίσκετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να αποστείλετε email στην εταιρεία μας στο info@24hr.gr αναφέροντας ποιο προϊόν θα θέλατε να αγοράσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.24hr.gr δεν λειτουργεί σωστά στον υπολογιστή μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν χρησιμοποιείτε κάποιον παλιό browser (πχ Internet Explorer 5 -6) ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας περιήγησης ή και προβολής. Περιηγηθείτε καλύτερα στο www.24hr.gr με Firefox Mozilla & Google Chrome.

 

Μπορείτε να κατεβάσετε τον Firefox από ακόλουθο link: http://www.firefox.com

 

και τον Google Chrome από https://www.google.com/intl/el/chrome/browser/ .

Εάν δεν υπάρχει κάποιο προϊόν τελικά ποια είναι η διαδικασία αντικατάστασης ή διαγραφής από την παραγγελία;

Η φύση του διαδικτύου και η συχνότητα των παραγγελιών μπορεί να δημιουργεί πολλές φορές προβλήματα που αφορούν τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Όταν λοιπόν έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και κατά την διαδικασία συγκέντρωσης των προϊόντων κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, τότε θα επικοινωνούμε μαζί σας με σκοπό να βρούμε λύση στο πρόβλημα. Εμείς από την πλευρά μας θα σας προτείνουμε την αντικατάσταση των προϊόντων με άλλα που θα είναι διαθέσιμα ή την διαγραφή τους από την παραγγελία εάν αυτό επιθυμείτε, με σκοπό πάντα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε παραγγελία που ήδη έχει καταχωρηθεί;

Ασφαλώς. Προϋπόθεση βέβαια είναι να μην έχει αποσταλεί η παραγγελία. Αυτό όμως που συμβουλεύουμε, είναι έπειτα από την καταχώρηση της παραγγελίας εάν έχετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα, να καλέσετε άμεσα στο 2310.22.89.89 αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας, με σκοπό η εξυπηρέτηση πελατών να τροποποιήσει το περιεχόμενο της παραγγελίας σας.

Βρήκα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Το 24hr.gr δίνει τεράστια προσοχή στο θέμα της εξυπηρέτησης και της ποιότητας των προϊόντων. Επειδή όμως μπορεί να υπάρχει κάποιου είδους αστοχίας της ποιότητας ενός προϊόντος τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 2310.22.89.89, αναφέροντάς μας τον αριθμό παραγγελίας αλλά και το ελαττωματικό προϊόν, ώστε να προβούμε άμεσα σε ενέργειες για την αντικατάσταση του προϊόντος. Προσοχή! Για την αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να υφίσταται προϋποθέσεις σωστού χειρισμού του ίδιου του προϊόντος αλλά και επιστροφής του προϊόντος σε εμάς κατά την στιγμή αντικατάστασής του.

Ποιες ημέρες και ώρες λειτουργεί η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών;

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί όλες τις ημέρες από τις 12 το μεσημέρι έως τις 12 το βράδυ.